Trening wystąpień publicznych

4.8/5

Prawdziwa wiedza to znajomość przyczyn. – Arystoteles”

0 %
Dofinansowanie do 95%
0
Cena BEZ dofinansowania ​
0
Maksymalna liczba osób
0 H
Liczba godzin szkolenia

Cel biznesowy

Trening ten nauczy cię sprzedawać w systemie jeden do wielu, efektywnej sprzedaży ze sceny. Warsztat ten również zwiększa pewność siebie uczestników, którzy ucząc się jak zarządzać widownią, oraz jak sterować emocjami, niwelują strach przed mówieniem do tłumu. Umiejętność wystąpień publicznych pozwoli oszczędzić na czasie, oraz finansach a także zwiększyć wyniki sprzedażowe.

 

Efekty uczenia się 

Uczestnik, po ukończeniu warsztatu będzie potrafił:

 – Tworzyć własne wystąpienia pod wybraną tematykę, w taki sposób aby publiczność była zainteresowana tym co ma do powiedzenia 

– Potrafi zjednać ze sobą publikę 

– Wie jak przyciągnąć uwagę publiczności 

– Potrafi w odpowiedni sposób poruszać się na scenie oraz modulować głosem 

– Potrafi sprawić aby publiczność podążałą za nim 

– Przetrenuje oraz pozna umiejętności oratorskie 

– Zbuduje pewność siebie która pozwoli, bez zbędnego stresu występować przed dużą publicznością.

 

1. Jak poruszać się na scenie 

2. W jaki sposób mówić, zarządzanie głosem 

3. Składowe dobrego przemówienia 

4. Przygotowanie przemówienia uczestnika 

5. Ćwiczenie przemówienia uczestnika przed publicznością 

6. Zarządzanie stresem podczas wystąpienia 

7. Zarządzanie emocjami publiczności 

8. Przygotowanie oraz poprowadzenie skutecznego wystąpienia publicznego

Miejsce, w którym odbywa się doradztwo

 

ul. Władysława Andersa 1/3, 75-013 Koszalin, woj. zachodniopomorskie 

 Warsztat może zostać przeprowadzony w każdym mieście na terenie kraju

 

Dariusz Kowalski

 

Marketing, Psychologia, Nowe technologie, Sprzedaż, Marka Osobista, Lidership. Od 6 lat współpracuję z międzynarodowymi firmami w zakresie szkoleń, współpracowałem z topowymi trenerami umiejętności miękkich w kraju, w swojej organizacji zrzeszam blisko 9000 osób, dbając o ich rozwój i realizację ich celów. Bałtycki Instytut Psychologii w Gdańsku Blisko 7 letnie doświadczenie na stopniach menadżerskich, 6 letnie doświadczenie w branży marketingu, marketingu online 3 letnie doświadczenie w tematyce wystąpień publicznych, organizacji i prowadzenia szkoleń i warsztatów

 

Uczestnik szkoleń organizowanych przez Maritime Consulting Poland

 może liczyć na refundację poniesionych kosztów, nawet do 95% ceny szkolenia – co to oznacza? Czy każdy uczestnik może liczyć na podobne wsparcie? Jak je uzyskać?

 

 

Odpowiedź na te pytania jest dość prosta – z refundacji kosztów szkolenia może skorzystać niemal każda osoba oraz przedsiębiorstwo z sektora Mikro, Małych i Średnich Przedsiębiorstw (w skrócie – MŚP). Fundusze przeznaczone na ten cel pochodzą ze środków Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, podległej Ministrowi Rozwoju – a jednym z głównych źródeł finansowania jest Europejski Fundusz Społeczny.

 

Przedsiębiorstwo pragnące skorzystać z refundacji musi należeć do sektora MMŚP. Kwestię tę reguluje ustawa z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo Przedsiębiorców:

 

Mikroprzedsiębiorcaprzedsiębiorca, który w co najmniej jednym roku z dwóch ostatnich lat obrotowych spełniał łącznie następujące warunki:

a) zatrudniał średniorocznie mniej niż 10 pracowników;

b) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz z operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 2 milionów euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 2 milionów euro;

 

Mały przedsiębiorcaprzedsiębiorca, który w co najmniej jednym roku z dwóch ostatnich lat obrotowych spełniał łącznie następujące warunki:

a) zatrudniał średniorocznie mniej niż 50 pracowników;

b) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz z operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 10 milionów euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 10 milionów euro – i który nie jest mikroprzedsiębiorcą;

 

Średni przedsiębiorca – przedsiębiorca, który w co najmniej jednym roku z dwóch ostatnich lat obrotowych spełniał łącznie następujące warunki:

a) zatrudniał średniorocznie mniej niż 250 pracowników;

b) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz z operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 50 milionów euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 43 milionów euro – i który nie jest mikroprzedsiębiorcą ani małym przedsiębiorcą;

 

OK, moje przedsiębiorstwo należy do sektora MŚP, chcę skierować pracowników na szkolenie z refundacją – jak wygląda ten proces?

 

Uzyskanie refundacji rozpoczyna się od wybrania interesującego Cię szkolenia z systemu Bazy Usług Rozwojowych oraz wysłania wniosku do Operatora Programu, właściwego dla danego województwa. Dla przykładu – jeśli Twoja firma zarejestrowana jest w województwie zachodniopomorskim, Operatorem może być Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Polska Fundacja Przedsiębiorczości lub Koszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A..

 

 

I… to w zasadzie wszystko!

 

Jeśli potrzebujesz pomocy zadzwoń? Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania, rozwiejemy wątpliwości i pomożemy Ci w poprawnym wypełnieniu wniosku!

 

 

+48 575 565 500

 

+48 603 101 595

 

 

SPRAWNIE * BEZPIECZNIE * BEZ STRESU