KURSY I SZKOLENIA

Emocje w biznesie

 

Zarządzanie sobą w czasie. Forma zdalna

Motywacja, a konflikty podczas kryzysu

Komunikacja i relacje z Klientem online

Obsługa komputera i pakietu biurowego MS Office

 

Zarządzanie obiegiem dokumentów w trybie pracy zdalnej

 

Zarządzanie projektami w środowisku pracy zdalnej w branży IT

 

Wsparcie klientów w zmianie modelu działania w tym przebranżowienie

Innowacyjne rozwiązania w czasie kryzysu w branży motoryzacyjnej

Trener i coach w organizacji medycznej

 

Współpraca z klientem i jego obsługa w warunkach pracy zdalnej

Tworzenie i rozwój rozwiązań do analizy dużych zbiorów danych

Stosowanie platform komunikacyjnych w podmiotach leczniczych

Współpraca z pacjentem i jego obsługa w warunkach pracy zdalnej

Współpraca z klientem i jego obsługa w branży IT przy pracy zdalnej

SPRAWNIE * BEZPIECZNIE * BEZ STRESU

Fundusze Europejskie logo
Europejski Fundusz Społeczny logo
PARP logo