Sztuka autoprezentacji – indywidualne szkolenie dla Kobiet.

4.8/5

Prawdziwa wiedza to znajomość przyczyn. – Arystoteles”

0 %
Dofinansowanie do 95%
0
Cena BEZ dofinansowania ​
0
Maksymalna liczba osób
0 H
Liczba godzin szkolenia

Cel edukacyjny

Celem szkolenia
jest zdobycie wiedzy z zakresu kreowania i odpowiedniego dopasowania swojego
wizerunku co znacząco podnosi skuteczność sprzedaży, negocjacji. Celem
szkolenia jest również zdobycie wiedzy z zakresu zabiegów upiększających na
twarz i sztuki wizażu.


Podczas szkolenia uczestnik:

– nabędzie umiejętność biegłego posługiwania się kosmetykami do pielęgnacji twarzy i narzędziami wizażystki

– będzie potrafił profesjonalne wykonać różnego rodzaju makijaże i zabiegi kosmetyczne

 

Efekty uczenia się

Uczestnik
szkolenia po jego zakończeniu:

·        potrafi określić kształt twarzy, typ skóry i budowę;

·        zna zasadę pierwszego wrażenia

·        potrafi wykorzystać wiedzę do zwiększenia skuteczności sprzedaży

·       potrafi wykorzystać wizerunek jako narzędzie perswazji

·        potrafi dopasować odpowiednią stylizację do odpowiedniej sytuacji

·        potrafi wykorzystać zdobytą wiedzę do zwiększenia skuteczności w sprzedaży i negocjacjach

·       zna zasady budowy wizerunku oraz skutecznych metod autoprezentacji

·        zna zasady korygowania kształtu i elementów twarzy;

·        zna preparaty kosmetyczne, narzędzia i przybory do wykonania określonych zabiegów upiększających twarz, szyję i dekolt;

·        potrafi wykonać zabiegi upiększające twarzy, szyi i dekoltu zgodnie z potrzebami klienta;

·        potrafi udzielać porad kosmetycznych innym

·        poprawnie dobiera odpowiednie techniki i kosmetyki przy wykonywaniu makijażu

·        potrafi wykonać makijaż „od A do Z”

 

Ramowy program usługi:


1.      Budowanie pierwszegowrażenia

2.      Jak wykorzystać wizerunek osobisty w sprzedaży ?

3.      „Jak cię widzą tak cię odbierają” odpowiednia autoprezentacja sposobem na skuteczność negocjacji.

4.      Wpływ wizerunku osobistego na pewność siebie

5.      Elementy komunikacji nie werbalnej

6.      Elementy technik sprzedażowych/negocjacyjnych

7.      Podnoszenie własnej wartości poprzez świadome budowanie wizerunku

8.      Budowa i typ skóry

9.      Kształty twarzy oraz mięśnie twarzy i ich znaczenie przy wykonywaniu demakijażu, makijażu i zabiegów kosmetycznych

10.  Znaczenie i rodzaje produktów do demakijażu oraz jego prawidłowe wykonanie

11.  Proces starzenia się skóry, czynniki przyśpieszające starzenie się skóry, pielęgnacja i działania antiaging

12.  Substancje aktywne stosowane w kosmetyce i ich działanie

13.  Peelingi i maski oraz prawidłowe ich wykonanie

14.  Kwas hialuronowy – charakterystyka, znaczenie i zastosowanie w kosmetyce

15.  Zabiegi z zakresu medycyny estetycznej – wypełniacze, botoks, nici – charakterystyka zabiegu, zastosowanie, wskazania, efekty

16.  Makijaż dzienny/ odmładzający

17.  Dobór odpowiednich kosmetyków do typu skóry i urody

18.  Techniki konturowania twarzy , rozjaśnianie, rozświetlanie,

19.  Korygowanie makijażem kształtu oczu (opadająca powieka ) i twarzy

20.  – Klejenie rzęs (całościowych / kępek),

21.  – Technika malowania brwi

22.  – Techniki przedłużania trwałości makijażu

23.  – Wykonanie makijażu

Szkolenie odbywać się będzie na platformie ZOOM

Do odbycia szkolenia niezbędny będzie dostęp do Internetu oraz urządzenie techniczne pozwalające na prowadzenie wideo rozmowy. 

 

MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE: – Procesor 2-rdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany 4-rdzeniowy) – 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB) – System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja) – Przeglądarka internetowa Google Chrome (zalecana), Mozilla Firefox lub Safari (zaktualizowane do najnowszej wersji) – Stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps (zalecane 2,5 Mbps z obrazem w jakości HD) – Kamera, mikrofon i głośniki lub słuchawki (aplikacja ZOOM współpracuje z wszystkimi wbudowanymi w laptopy kamerami) Nie jest wymagana instalacja płatnego oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć szkolenia. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika przed szkoleniem oraz wpisanie imienia i nazwiska oraz adresu email w oknie.

 

Karolina Maciejewska 

 

Od lat współpracuje z Prestiż Magazyn Koszaliński. Pracuje przy sesjach zdjęciowych, programach TV, koncertach oraz z klientkami indywidualnymi. Współpracuje z regionalnymi mediami oraz firmami a także działa z marką Douglas.

Z wykształcenia kosmetolog, wizażystka z 10-letnim doświadczeniem.

Swoją wiedzą oraz doświadczeniem chętnie dzieli się podczas warsztatów zorganizowanych dla grup oraz autorskiej szkoły makijażu przeznaczonej dla klientów indywidualnych. Wykształcenie Absolwentka Wyższej Szkoły Zawodowej Pielęgnacji Zdrowia Urody w Poznaniu.

Uczestnik szkoleń organizowanych przez Maritime Consulting Poland

 może liczyć na refundację poniesionych kosztów, nawet do 95% ceny szkolenia – co to oznacza? Czy każdy uczestnik może liczyć na podobne wsparcie? Jak je uzyskać?

 

 

Odpowiedź na te pytania jest dość prosta – z refundacji kosztów szkolenia może skorzystać niemal każda osoba oraz przedsiębiorstwo z sektora Mikro, Małych i Średnich Przedsiębiorstw (w skrócie – MŚP). Fundusze przeznaczone na ten cel pochodzą ze środków Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, podległej Ministrowi Rozwoju – a jednym z głównych źródeł finansowania jest Europejski Fundusz Społeczny.

 

Przedsiębiorstwo pragnące skorzystać z refundacji musi należeć do sektora MMŚP. Kwestię tę reguluje ustawa z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo Przedsiębiorców:

 

Mikroprzedsiębiorcaprzedsiębiorca, który w co najmniej jednym roku z dwóch ostatnich lat obrotowych spełniał łącznie następujące warunki:

a) zatrudniał średniorocznie mniej niż 10 pracowników;

b) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz z operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 2 milionów euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 2 milionów euro;

 

Mały przedsiębiorcaprzedsiębiorca, który w co najmniej jednym roku z dwóch ostatnich lat obrotowych spełniał łącznie następujące warunki:

a) zatrudniał średniorocznie mniej niż 50 pracowników;

b) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz z operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 10 milionów euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 10 milionów euro – i który nie jest mikroprzedsiębiorcą;

 

Średni przedsiębiorca – przedsiębiorca, który w co najmniej jednym roku z dwóch ostatnich lat obrotowych spełniał łącznie następujące warunki:

a) zatrudniał średniorocznie mniej niż 250 pracowników;

b) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz z operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 50 milionów euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 43 milionów euro – i który nie jest mikroprzedsiębiorcą ani małym przedsiębiorcą;

 

OK, moje przedsiębiorstwo należy do sektora MŚP, chcę skierować pracowników na szkolenie z refundacją – jak wygląda ten proces?

 

Uzyskanie refundacji rozpoczyna się od wybrania interesującego Cię szkolenia z systemu Bazy Usług Rozwojowych oraz wysłania wniosku do Operatora Programu, właściwego dla danego województwa. Dla przykładu – jeśli Twoja firma zarejestrowana jest w województwie zachodniopomorskim, Operatorem może być Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Polska Fundacja Przedsiębiorczości lub Koszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A..

 

 

I… to w zasadzie wszystko!

 

Jeśli potrzebujesz pomocy zadzwoń? Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania, rozwiejemy wątpliwości i pomożemy Ci w poprawnym wypełnieniu wniosku!

 

 

+48 575 565 500

 

+48 603 101 595

 

 

SPRAWNIE * BEZPIECZNIE * BEZ STRESU