Celem usługi jest podniesienie świadomości oraz kompetencji uczestników z zakresu wagi komunikacji w procesie prowadzenia działalności gospodarczej, nauczenie ich jak ważna jest zarówno komunikacja wewnętrzna, która powoduje sprawne działanie przedsiębiorstwa, jak i zewnętrzna od której bezpośrednio zależy ilość sprzedawanych towarów i usług.
poznają zasady skutecznej komunikacji
nauczą się rozpoznawać typy osobowości i dostosowywać do nich sposób komunikacji
Poznają zasady komunikacji niewerbalnej – znaczenie gestów i zachowań swoich rozmówców, zdobędą umiejętność wykorzystywania kinetyki do swoich celów
poznają techniki i metody prowadzenia negocjacji i przejmowania i utrzymywania kontroli nad rozmową, radzenia sobie ze stresem, budowania zdrowych relacji w przedsiębiorstwie oraz poza nim
nauczą się parafrazować, robić notatki i przede wszystkim osiągać cele zawodowe wykorzystując do tego komunikację przy jednoczesnym zachowaniu dystansu i nie obciążaniu nadmiernie swojego organizmu
Temat zajęć | Data | Rozpoczęcia | Zakończenie |
Ćwiczenie praktyczne |
15-01-2022 | godz. 9:00 | godz. 10:30 |
Komunikacja niewerbalna czyli mowa ciała |
15-01-2022 | godz. 10:45 | godz. 12:15 |
Komunikacja werbalna – tempo mówienia, siła głosu, ton, parafraza |
15-01-2022 | godz. 12:45 | godz. 14:15 |
Ćwiczenie praktyczne |
15-01-2022 | godz. 14:30 | godz. 16:00 |
Techniki i metody prowadzenia negocjacji |
16-01-2022 | godz. 9:00 | godz. 9:45 |
Przejmowanie i utrzymywanie kontroli nad rozmową |
16-01-2022 | godz. 9:45 | godz. 10:30 |
Asertywność i komunikaty od siebie – feedback |
16-01-2022 | godz. 11:00 | godz. 11:45 |
Kultura osobista i relacje w przedsiębiorstwie |
16-01-2022 | godz. 11:45 | godz. 12:30 |
Radzenie sobie ze stresem |
16-01-2022 | godz. 13:00 | godz. 13:45 |
Przygotowanie do ważnych rozmów i spotkań biznesowych |
16-01-2022 | godz. 13:45 | godz. 14:30 |
Post test |
16-01-2022 | godz. 14:45 | godz. 15:15 |
Do odbycia szkolenia niezbędny będzie dostęp do Internetu oraz urządzenie techniczne pozwalające na prowadzenie wideo rozmowy.
Minimalne wymagania techniczne:
– Procesor 2-rdzeniowy 2 GHz lub lepszy (zalecany 4-rdzeniowy).
– 2 GB pamięci RAM (zalecane 4 GB) – System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja)
– Przeglądarka internetowa Google Chrome (zalecana), Mozilla Firefox lub Safari (zaktualizowane do najnowszej wersji).
– Stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps (zalecane 2,5 Mbps z obrazem w jakości HD).
– Kamera, mikrofon i głośniki lub słuchawki (aplikacja ZOOM współpracuje z wszystkimi wbudowanymi w laptopy kamerami).
Nie jest wymagana instalacja płatnego oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć szkolenia. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika przed szkoleniem oraz wpisanie imienia i nazwiska oraz adresu email w oknie.
Coaching i mentoring, zarządzanie projektami, 22-letnie doświadczenie pracy w dziale sprzedaży firmy Procter & Gamble (FMCG) na terenie Polski, Europy Centralnej i Wschodniej , Bliskiego Wschodu i Afryki, w tym 16 lat na stanowisku regionalnego trenera działu sprzedaży.
Uczestniczył w tworzeniu sieci sprzedaży na terenie Polski ( w tym regionalnych dystrybutorów), rekrutował, szkolił i zarządzał zespołami sprzedawców. Od ponad dwudziestu lat pracuje i szkoli w międzynarodowym środowisku sprzedawców i managerów sprzedaży.
Osobiście przygotował i poprowadził ponad sto wielodniowych sesji szkoleniowych dla uczestników z działów sprzedaży P&G oraz pracowników działów sprzedaży Dystrybutorów P&G z ponad 100 krajów. Brał udział w pracach globalnego zespołu szkoleń P&G (Cincinnati, USA) oraz przeprowadził dziesiątki szkoleń korporacyjnych z obszaru komunikacji, zarządzania, motywacji i przywództwa dla pracowników różnych działów firmy. Osobiście zrekrutował i szkolił wielu aktualnych managerów najwyższego szczebla pracujących w branży FMCG ( i nie tylko) na terenie Polski i Europy.
W ramach założonej przez siebie w 2015 roku „Szkoły Menedżerów Sprzedaży Jacek Bodych” prowadzi (z pasją!) szkolenia zarówno dla początkujących sprzedawców jak i dla doświadczonych managerów sprzedaży. Szczególnie dużo uwagi poświęca tworzeniu pozytywnych nawyków sprzedawców i managerów sprzedaży w oparciu o ich poszerzaną wiedzę, umiejętności i postawę.
Uczestnik szkoleń organizowanych przez Maritime Consulting Poland
może liczyć na refundację poniesionych kosztów, nawet do 80% ceny szkolenia – co to oznacza? Czy każdy uczestnik może liczyć na podobne wsparcie? Jak je uzyskać?
Odpowiedź na te pytania jest dość prosta – z refundacji kosztów szkolenia może skorzystać niemal każda osoba oraz przedsiębiorstwo z sektora Mikro, Małych i Średnich Przedsiębiorstw (w skrócie – MŚP). Fundusze przeznaczone na ten cel pochodzą ze środków Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, podległej Ministrowi Rozwoju – a jednym z głównych źródeł finansowania jest Europejski Fundusz Społeczny.
Przedsiębiorstwo pragnące skorzystać z refundacji musi należeć do sektora MMŚP. Kwestię tę reguluje ustawa z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo Przedsiębiorców:
Mikroprzedsiębiorca – przedsiębiorca, który w co najmniej jednym roku z dwóch ostatnich lat obrotowych spełniał łącznie następujące warunki: a) zatrudniał średniorocznie mniej niż 10 pracowników; b) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz z operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 2 milionów euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 2 milionów euro; Mały przedsiębiorca – przedsiębiorca, który w co najmniej jednym roku z dwóch ostatnich lat obrotowych spełniał łącznie następujące warunki: a) zatrudniał średniorocznie mniej niż 50 pracowników; b) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz z operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 10 milionów euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 10 milionów euro – i który nie jest mikroprzedsiębiorcą; Średni przedsiębiorca – przedsiębiorca, który w co najmniej jednym roku z dwóch ostatnich lat obrotowych spełniał łącznie następujące warunki: a) zatrudniał średniorocznie mniej niż 250 pracowników; b) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz z operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 50 milionów euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 43 milionów euro – i który nie jest mikroprzedsiębiorcą ani małym przedsiębiorcą;OK, moje przedsiębiorstwo należy do sektora MŚP, chcę skierować pracowników na szkolenie z refundacją – jak wygląda ten proces?
Uzyskanie refundacji rozpoczyna się od wybrania interesującego Cię szkolenia z systemu Bazy Usług Rozwojowych oraz wysłania wniosku do Operatora Programu, właściwego dla danego województwa. Dla przykładu – jeśli Twoja firma zarejestrowana jest w województwie zachodniopomorskim, Operatorem może być Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Polska Fundacja Przedsiębiorczości lub Koszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A..
I… to w zasadzie wszystko!
Jeśli potrzebujesz pomocy zadzwoń? Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania, rozwiejemy wątpliwości i pomożemy Ci w poprawnym wypełnieniu wniosku!