„Wsparcie kadr zarządzania w Twojej firmie”
Sprawne poruszanie się w środowisku narzędzi teleinformatycznych. Posługiwanie się sprzętem komputerowym oraz różnymi programami (w tym platformami HCM6) niezbędnymi w efektywnym zarządzaniu zasobami ludzkimi. Łatwość w nabywaniu nowych umiejętności w tym zakresie.
Dopasowuje i wykorzystuje sprzęt ICT potrzebny do wykonania pracy w obszarze HR.
Wykorzystuje środowisko programów operacyjnych (Windows / MS Office) wykorzystywanych w firmie.
Dobrze identyfikuje możliwości, jakie dostarcza Internet, narzędzia pracy zdalnej i wykorzystuje je w praktyce.
Identyfikuje główne i specjalistyczne funkcjonalności narzędzi / platform HRMS użytecznych w jego/jej organizacji.
Rozpoznaje znaczenie i określa główne kierunki rozwoju narzędzi / systemów ICT w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim.
Wykorzystuje sprzęt / narzędzia ICT dostępne w pracy / firmie.
Swobodnie korzysta z powszechnie dostępnych, różnych narzędzi zdalnej pracy i komunikacji.
Korzysta z odpowiednich opcji specjalistycznych programów komputerowych – szczególnie tych wykorzystywanych w HR.
Korzysta z zaawansowanych rozwiązań platform on-line (np. specjalistyczne serwisy społecznościowe, narzędzia zdalnej komunikacji i współpracy).
Przygotowuje wdrożenia narzędzi / platform HCM odpowiednich dla danej branży i organizacji.
Identyfikuje znaczenie procesów digitalizacji w rozwoju organizacji i przekonuje innych do otwartej postawy w tym zakresie.
Proponuje nowe rozwiązania i narzędzia IT do wykorzystania we własnej pracy.
Pomaga innym pracownikom w wykorzystaniu programów w środowisku Windows / MS Office.
Udoskonala pracę swoją i innych wykorzystując w pełni możliwości Internetu.
Pomaga innym pracownikom w korzystaniu ze specjalistycznych programów komputerowych – szczególnie narzędzi / platform HCM.
1. Test kompetencyjny na bazie metodologii Sytuacyjnego Testu Decyzyjnego (Situational Decision Test). Minimum pięć pytań sytuacyjnych odnoszących się do opisanych w kompetencji efektów uczenia.
2. Studium przypadku – dopasowanie zakresu funkcjonalności (z podziałem na: 1. konieczne, 2. pożądane, 3. przydatne, 4. mogą być i 5. zbędne) narzędzia HRMS do potrzeb organizacji przedstawionych w materiale opisowym.
Do odbycia szkolenia niezbędny będzie dostęp do Internetu oraz urządzenie techniczne pozwalające na prowadzenie wideo rozmowy.