Usługa „Bezpieczeństwo w hotelu w dobie COVID-19. Zarządzanie kryzysowe w przypadku wystąpienia zakażenia.” przygotowuje uczestników do zachowania bezpieczeństwa obsługi i gości hotelowych oraz na wdrożenie zarządzania kryzysowego na wypadek wystąpienia przypadku zachorowania w hotelu.
Charakteryzuje wytyczne dla hotelu, obowiązujące podczas pandemii COVID-19
Określa, w jaki sposób przenoszone jest zakażenie SARS-COV2 oraz opisuje wymagane środki prewencji
Wymienia sposoby zapobiegania wystąpieniu zagrożenia niesionego przez SARS-COV2
Dokumentuje działania związane z ochroną przed SARS-COV2
Właściwie dobiera środki ochrony dla pracowników i gości hotelowych
Tworzy procedury związane z przyjęciem gości hotelowych w dobie pandemii
Wdraża procedury zapewniające ochronę procesów technologicznych w restauracji hotelowej w obliczu zagrożenia SARS-COV2
Przyjmuje postawę odpowiedzialności za podejmowane decyzje związane z zapewnieniem bezpieczeństwa w hotelu w dobie COVID-19
Prawidłowo reaguje w sytuacji pojawienia się gościa, którego stan zdrowia pozwala podejrzewać SARS-COV2, zarówno na etapie check-in, jak i podczas pobytu w hotelu
Kieruje zespołem w sytuacji kryzysowej
Ustala priorytety w sytuacji kryzysowej
Tworzy Plan postępowania (plan zarządzania kryzysowego) na wypadek stwierdzenia zakażenia
Pre test
Wymogi formalne:
– zagrożenia dla działalności hotelowej w dobie COVID-19
– działania w zakresie zapewnienia właściwej ochrony dla gości i personelu hotelu
– współpraca ze zleceniodawcami i firmami zewnętrznymi
– rozwiązania techniczne i urządzenia wspomagające dla hoteli w zakresie przeciwdziałania zakażeniom
– konsekwencje nieprawidłowości w stosunku do gości oraz pracowników/współpracowników
Obsługa gości hotelowych w dobie COVID-19
– obsługa administracyjna
– sprzątanie i zapewnianie higieny w pomieszczeniach hotelowych i pokojach
– zapewnienie właściwego stanu dla pomieszczeń wspólnych
– organizowanie posiłków w hotelowych restauracjach oraz dostarczanie posiłków do pokoi hotelowych pozostałe usługi świadczone przez hotele
Procedury operacyjne związane z ochroną przed SARS-COV2
– opracowywanie procedur bezpieczeństwa w hotelu w dobie COVID-19
– dokumentowanie działań związanych z ochroną przed SARS-COV2
Zarządzanie kryzysowe
– lider/członek zespołu kryzysowego
– kompetencje miękkie lidera
– zarządzanie a przywództwo
– czym różni się kierownik od lidera
– przywództwo sytuacyjne
– techniki budowy atmosfery wspierania się i wspólnego rozwiązywania problemów Kierowanie zespołem w sytuacji kryzysowej
– jak zarządzać firmą w kryzysie?
– komunikacja w zespole
– zasady prowadzenia komunikacji, tworzenia komunikatów
– sposoby formułowania celów i ustalania priorytetów w sytuacji kryzysowej
– plan postępowania (plan zarządzania kryzysowego) na wypadek stwierdzenia przypadku zachorowania pracowników – ćwiczenia, analizy, case-study
Post test
Do odbycia szkolenia niezbędny będzie dostęp do Internetu oraz urządzenie techniczne pozwalające na prowadzenie wideo rozmowy.
Minimalne wymagania techniczne:
– Procesor 2-rdzeniowy 2 GHz lub lepszy (zalecany 4-rdzeniowy).
– 2 GB pamięci RAM (zalecane 4 GB) – System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja)
– Przeglądarka internetowa Google Chrome (zalecana), Mozilla Firefox lub Safari (zaktualizowane do najnowszej wersji).
– Stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps (zalecane 2,5 Mbps z obrazem w jakości HD).
– Kamera, mikrofon i głośniki lub słuchawki (aplikacja ZOOM współpracuje z wszystkimi wbudowanymi w laptopy kamerami).
Nie jest wymagana instalacja płatnego oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć szkolenia. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika przed szkoleniem oraz wpisanie imienia i nazwiska oraz adresu email w oknie.
Praktyczna znajomość procesu zarządzania w czasie pandemii. Znajomość procedur rekomendowanych przez GIS i Ministerstwo Rozwoju, doświadczenie w zarządzaniu sytuacją kryzysową.
Ponad 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym oraz doświadczenie w firmie konsultingowej w zakresie zarządzania kryzysowego.
Do swojej pracy podchodzi z niezwykłą powagą i odpowiedzialnością, posiada wszelkie niezbędne uprawnienia – dysponuje zgodą MSWiA na wykonywanie ratownictwa wodnego, jest zarejestrowany w systemie Państwowego Ratownictwa Medycznego.
Wszelkie działania, które podejmuje poparte są przepisami prawa, mają charakter profesjonalnych usług ratowniczo-medycznych i edukacyjnych.
Praktyczna znajomość procesu zarządzania kryzysowego. Znajomość procedur rekomendowanych przez GIS i Ministerstwo Rozwoju, doświadczenie w zarządzaniu sytuacją kryzysową.
Od 1990 roku obejmuje stanowiska kierownicze. Od 2012 r. współpracuje z firmą konsultingową w zakresie zarządzania kryzysowego (CSZ UNIWERS w Giżycku), prowadzi działalność gospodarczą w zakresie inżynierii I związanym z nią doradztwem.
Lekarz weterynarii, technolog żywności. Opracowywanie i weryfikacja dokumentacji systemów zapewnienia bezpieczeństwa żywności (GHP / HACCP), Projekty techn. zakładów sektora spożywczego. Szkolenia z zakresu Dobrej Praktyki Higienicznej, zasad HACCP, zasad żywienia człowieka, bezpieczeństwa i higieny żywności.
Zastępca Komendanta – Szef Zespołu Nadzoru Weterynaryjnego i Profilaktyki Weterynaryjnej w Wojskowym Ośrodku Medycyny Prewencyjnej w Modlinie; Szef Zespołu Reagowania Epidemiologicznego w Wojskowym Ośrodku Medycyny Prewencyjnej w Modlinie; Zastępca Szefa Służby Zdrowia / Epizootiolog Polskich Sił Zadaniowych ISAF w Afganistanie; Prowadzenie szkoleń z zakresu technologii żywności, towaroznawstwa środków spożywczych oraz higieny żywności i żywienia w Centrum Szkolenia Zawodowego UNIWERS w Giżycku oraz szkoleń we współpracy z Centrum Administracji i Biznesu we Wrocławiu.
Publikacje:
„Audytowanie firm spożywczych – GMP/GHP/HACCP/Jakość”; ODDK Gdańsk 2006
„Żywienie w warunkach ekstremalnych” – Problemy higieny i epidemiologii 3/11
Uczestnik szkoleń organizowanych przez Maritime Consulting Poland
może liczyć na refundację poniesionych kosztów, nawet do 80% ceny szkolenia – co to oznacza? Czy każdy uczestnik może liczyć na podobne wsparcie? Jak je uzyskać?
Odpowiedź na te pytania jest dość prosta – z refundacji kosztów szkolenia może skorzystać niemal każda osoba oraz przedsiębiorstwo z sektora Mikro, Małych i Średnich Przedsiębiorstw (w skrócie – MŚP). Fundusze przeznaczone na ten cel pochodzą ze środków Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, podległej Ministrowi Rozwoju – a jednym z głównych źródeł finansowania jest Europejski Fundusz Społeczny.
Przedsiębiorstwo pragnące skorzystać z refundacji musi należeć do sektora MMŚP. Kwestię tę reguluje ustawa z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo Przedsiębiorców:
Mikroprzedsiębiorca – przedsiębiorca, który w co najmniej jednym roku z dwóch ostatnich lat obrotowych spełniał łącznie następujące warunki: a) zatrudniał średniorocznie mniej niż 10 pracowników; b) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz z operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 2 milionów euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 2 milionów euro; Mały przedsiębiorca – przedsiębiorca, który w co najmniej jednym roku z dwóch ostatnich lat obrotowych spełniał łącznie następujące warunki: a) zatrudniał średniorocznie mniej niż 50 pracowników; b) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz z operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 10 milionów euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 10 milionów euro – i który nie jest mikroprzedsiębiorcą; Średni przedsiębiorca – przedsiębiorca, który w co najmniej jednym roku z dwóch ostatnich lat obrotowych spełniał łącznie następujące warunki: a) zatrudniał średniorocznie mniej niż 250 pracowników; b) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz z operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 50 milionów euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 43 milionów euro – i który nie jest mikroprzedsiębiorcą ani małym przedsiębiorcą;OK, moje przedsiębiorstwo należy do sektora MŚP, chcę skierować pracowników na szkolenie z refundacją – jak wygląda ten proces?
Uzyskanie refundacji rozpoczyna się od wybrania interesującego Cię szkolenia z systemu Bazy Usług Rozwojowych oraz wysłania wniosku do Operatora Programu, właściwego dla danego województwa. Dla przykładu – jeśli Twoja firma zarejestrowana jest w województwie zachodniopomorskim, Operatorem może być Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Polska Fundacja Przedsiębiorczości lub Koszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A..
I… to w zasadzie wszystko!
Jeśli potrzebujesz pomocy zadzwoń? Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania, rozwiejemy wątpliwości i pomożemy Ci w poprawnym wypełnieniu wniosku!