Celem usługi „Prowadzenie sprzedaży i obsługiwanie klienta w e-handlu – szkolenie zdalne w czasie rzeczywistym” skuteczne prowadzenie sprzedaży i obsługiwanie klienta w e-commerce.
Zgodnie z wiedzą teoretyczną i własnym stanem wiedzy na temat produktu i charakterystyki e-klientów, dobiera i wdraża optymalny system e-commerce.
Formułuje cele dla danego segmentu rynku i rodzaju towaru lub usługi oraz dobiera do nich strategię e-commerce.
Planuje kampanie reklamowe z wykorzystaniem technik marketingowych swoistych dla e-commerce, wśród nich: kampanie na portalach społecznościowych, blogach, vlogach, wyszukiwarkach, witrynach własnych i partnerskich.
W celu dotarcia do klienta online dokonuje doboru odpowiedniego kanału komunikacji marketingowej.
Stosuje zasady cyberbezpieczeństwa przy planowaniu i realizowaniu zadań e-commerce, w tym tworzy odpowiednie regulaminy oraz informacje dla klientów, z należytą starannością i zgodnie z prawem wykorzystuje pozyskiwane dane i współpracuje z odpowiednimi instytucjami regulującymi i nadzorującymi cyberbezpieczeństwo.
Uczestniczy w projektowaniu architektury sprzedaży e-commerce i przygotowuje szablony e-commerce oraz potrafi współpracować w tym zakresie ze specjalistami UX/UI.
Przygotowuje schematy rozmów z klientami online.
Prowadzi obsługę klientów online – prezentuje towar, oferuje go i sprzedaje oraz prowadzi obsługę posprzedażową.
Opracowuje plan sprzedaży z życiem różnych form komunikacji z klientem online.
Generuje, za pomocą dobranych narzędzi i technik oraz zgodnie z zaprojektowaną strategią, jakościowy ruch w serwisie sprzedażowym e-commerce.
Mierzy efektywność i reagując na zmiany optymalizuje sprzedaż za pomocą narzędzi analitycznych e-commerce.
Stosuje content marketing w e-commerce.
Identyfikuje i monitoruje zagrożenia i sytuacje kryzysowe.
Tworzy i realizuje plany zapobiegające i przeciwdziałające sytuacjom kryzysowym.
Udziela na bieżąco odpowiedzi online na temat oferowanych produktów i usług.
Elastycznie i kreatywnie reaguje na zmiany w organizacji, trendach rynkowych oraz w technologii.
Utrzymuje i rozwija dobre relacje z klientami oraz z zespołem sprzedażowym .
Poszukuje możliwości podnoszenia własnych kwalifikacji i kompetencji w e-commerce i dobiera dostosowane do siebie formy szkoleniowe z tego zakresu.
Kieruje małym zespołem e-commerce i dzieli się z nim wiedzą oraz podejmuje decyzje w sytuacjach kryzysowych.
Dba o pozytywny wizerunek firmy w kontaktach e-commerce z dostawcami i klientami.
– pre-test
– optymalny system e-commerce;
– cele i strategia e-commerce;
– kampanie reklamowe,
– zasady cyberbezpieczeństwa
– architektura sprzedaży e-commerce
– schematy rozmów z klientami online.
– obsługa klientów online
– plan sprzedaży
– ruch w serwisie sprzedażowym e-commerce,
– optymalizacja sprzedaży
– content marketing w e-commerce
– zagrożenia i sytuacje kryzysowe, plany zapobiegające i przeciwdziałające sytuacjom kryzysowym,
– dobre relacje z klientami oraz z zespołem sprzedażowym .
– kierowanie zespołem
– post-test
Do odbycia szkolenia niezbędny będzie dostęp do Internetu oraz urządzenie techniczne pozwalające na prowadzenie wideo rozmowy.
Minimalne wymagania techniczne:
– Procesor 2-rdzeniowy 2 GHz lub lepszy (zalecany 4-rdzeniowy).
– 2 GB pamięci RAM (zalecane 4 GB) – System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja)
– Przeglądarka internetowa Google Chrome (zalecana), Mozilla Firefox lub Safari (zaktualizowane do najnowszej wersji).
– Stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps (zalecane 2,5 Mbps z obrazem w jakości HD).
– Kamera, mikrofon i głośniki lub słuchawki (aplikacja ZOOM współpracuje z wszystkimi wbudowanymi w laptopy kamerami).
Nie jest wymagana instalacja płatnego oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć szkolenia. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika przed szkoleniem oraz wpisanie imienia i nazwiska oraz adresu email w oknie.
Posiada wiedzę i doświadczenie zgodnie z zakresem tematycznym usługi, ponad 3 lata doświadczenia zawodowego, zrealizowane ponad 100 godzin szkoleniowych związanych z tematyką usługi.
Uczestnik szkoleń organizowanych przez Maritime Consulting Poland
może liczyć na refundację poniesionych kosztów, nawet do 80% ceny szkolenia – co to oznacza? Czy każdy uczestnik może liczyć na podobne wsparcie? Jak je uzyskać?
Odpowiedź na te pytania jest dość prosta – z refundacji kosztów szkolenia może skorzystać niemal każda osoba oraz przedsiębiorstwo z sektora Mikro, Małych i Średnich Przedsiębiorstw (w skrócie – MŚP). Fundusze przeznaczone na ten cel pochodzą ze środków Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, podległej Ministrowi Rozwoju – a jednym z głównych źródeł finansowania jest Europejski Fundusz Społeczny.
Przedsiębiorstwo pragnące skorzystać z refundacji musi należeć do sektora MMŚP. Kwestię tę reguluje ustawa z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo Przedsiębiorców:
Mikroprzedsiębiorca – przedsiębiorca, który w co najmniej jednym roku z dwóch ostatnich lat obrotowych spełniał łącznie następujące warunki: a) zatrudniał średniorocznie mniej niż 10 pracowników; b) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz z operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 2 milionów euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 2 milionów euro; Mały przedsiębiorca – przedsiębiorca, który w co najmniej jednym roku z dwóch ostatnich lat obrotowych spełniał łącznie następujące warunki: a) zatrudniał średniorocznie mniej niż 50 pracowników; b) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz z operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 10 milionów euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 10 milionów euro – i który nie jest mikroprzedsiębiorcą; Średni przedsiębiorca – przedsiębiorca, który w co najmniej jednym roku z dwóch ostatnich lat obrotowych spełniał łącznie następujące warunki: a) zatrudniał średniorocznie mniej niż 250 pracowników; b) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz z operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 50 milionów euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 43 milionów euro – i który nie jest mikroprzedsiębiorcą ani małym przedsiębiorcą;OK, moje przedsiębiorstwo należy do sektora MŚP, chcę skierować pracowników na szkolenie z refundacją – jak wygląda ten proces?
Uzyskanie refundacji rozpoczyna się od wybrania interesującego Cię szkolenia z systemu Bazy Usług Rozwojowych oraz wysłania wniosku do Operatora Programu, właściwego dla danego województwa. Dla przykładu – jeśli Twoja firma zarejestrowana jest w województwie zachodniopomorskim, Operatorem może być Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Polska Fundacja Przedsiębiorczości lub Koszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A..
I… to w zasadzie wszystko!
Jeśli potrzebujesz pomocy zadzwoń? Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania, rozwiejemy wątpliwości i pomożemy Ci w poprawnym wypełnieniu wniosku!