REFUNDACJA SZKOLEŃ NAWET DO 80%!

Zarządzanie Zespołem

O szkoleniu

Warto Wiedzieć

Szczegóły

Szkolenia

 

 

rezerwuj

Celem edukacyjnym jest nauczenie konsekwencji oraz pewności siebie w realizacji powierzonego
zadania Menadżerowi - Kapitanowi. Wskażemy narzędzia do wypracowania roli Menadżera - Kapitana  czasie trwania realizacji zadania, że: - Każdy Kapitan, czy Manager musi być liderem z cechami przywódcy! - Musi być wzorem do naśladowania - Musi być opanowany, stabilny emocjonalnie - Powinien dawać przykład innym - Mieć w sobie dużo empatii - Powinien być introwertykiem, otwartym na ludzi - Umieć budować atmosferę w załodze. Pokażemy, że dobry Menadżer to ten, który potrafi delegować zadania, a potem je nadzorować poprzez: - Styl autorytarny - Styl demokratyczny - Styl liberalny Słaby Menadżer to ten, który jest pracownikiem swoich pracowników! Tak samo jest z Kapitanem. Albo sam stoi za sterem, albo potrafi wyznaczyć wachty. 
Celem biznesowym jest wykazanie zależności pomiędzy zarządzaniem firmą, załogą, zespołem, a
organizacją. W dużej mierze wykażemy korelację pomiędzy znajomością psychologi zarządzania i
postępowania z ludźmi, a wynikami i zadowoleniem z osiąganych celów. Wskażemy na istotną rolę w  obserwacji zachowań i inter-reakcji w zachowaniach personalnych poprzez: - Jacht jest niczym cela. Stąd nigdzie nie uciekniesz. - Mnogość tematów jest wprost proporcjonalna, do czasu spędzonego wspólnie pod żaglami. - Wyostrza się trafność spostrzeżeń niematerialnych w świecie rzeczywistym. - Poznawanie siebie samego. Granice możliwości. - Powstaje więź pomiędzy załogą lub nie. - Wyłaniają się cechy charakterologiczne (dobre i złe). Podczas usługi wykażemy, jak istotna jest rola "Kapitana" oraz jego percepcja obserwacji zachowań ludzkich w przełożeniu na budowanie zespołu, asertywność, komunikacja, motywacja oraz radzenie sobie z trudnym adwersarzem. Naszym zadaniem będzie przeprowadzenie analizy cech charakterologicznych zespołu, załogi, drużyny, czy całej organizacji. Przedstawimy najważniejsze role Menadżera - Kapitana w odnalezieniu i jednoznacznym osiągalnym i realnym przekazaniu najważniejszego celu, który prowadzi poprzez wspólne korzyści do udanego rejsu / udanego przedsięwzięcia w Firmie.
Cel edukacyjny 
Cel biznesowy
25 miejsc

Doradztwo w zakresie zarządzania
zespołem, załogą, by osiągnąć cel i
wspólną korzyść.

3000,00 PLN

Szkolenie
Twój e-mail:
Uczestnik:
Imie Nazwisko
Numer Telefonu
Województwo
Uwagi
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!
Szkolenie
Twój email
Uczestnik
Imie Nawzwisko
Numer Telefonu
Województwo
Uwagi
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!
 Oświadczam, że zapoznałem się z "Warunkami uczestnictwa" >>> Zobacz Warunki uczestnictwa
Szczegółowe informacje o usłudze
1. Ankieta - rodzaj osobowości w pracy zespołowej.
2. Budowanie celu - wspólne korzyści.
3. Budowanie zespołu
4. Dobry Menadżer to:
5. Styl autorytarny
6. Styl liberalny
7. Styl demokratyczny


1. Komunikacja społeczna w zespole
2. Asertywność względem otoczenia
3. Radzenie sobie ze stresem w trudnych warunkach
4. Motywacja do działania dla Menadżera i zespołu
5. Piramida Maslowa, czyli co jest najważniejsze.
Ramowy program usługi
Dostarczamy swoim klientom zawsze najlepsze usługi. 
Do swojej oferty rozwiązań  edukacyjnych włącza najnowocześniejsze i najbardziej efektywne oprogramowanie do 
nauki a mianowicie e-learning

Szkolenia realizowane w oparciu o to narzędzie jest kompilacją najnowocześniejszych  rozwiązań: 

 

  • e-learning 
  • wsparcie on-line + mobile
  • kurs metod łączonych 

 

Warto wiedzieć
Działy HR, Menadżerowie, Zarząd wysokiego i średniego szczebla. Kapitanowie jachtowi, Kapitanowie  motorowodni oraz osoby pretendujące do prowadzenia samodzielnego jednostek pływających.
Grupa docelowa
Efekty usługi (produkty), efekty uczenia się/kształcenia

1. W czasie trwania usługi poznasz, co to znaczy, że każdy z nas jest narażony na szereg czynników zewnętrznych.

2. Stworzymy narzędzia, jako bodźce do działania.

3. Wskażemy na aspekty, jak różni ludzie różnie sobie radzą w różnych sytuacjach.

4. Wskażemy, jak rozpoznać, co każdy z nas potrzebuje do sprawdzenia swoich możliwości i poszanowania naszej godności.

5. Każdy z nas jest inny, a przez to oryginalny. Czym jest psychologia szefa w analizie potrzeb Maslowa poprzez zastosowanie narzędzi socjotechnicznych.

6. Badania wykazują, że inaczej kształtuje się satysfakcja ludzi młodych, a inaczej starszych, że satysfakcja rośnie wraz z wiekiem. Ja osobiście się z tym nie zgadzam, gdyż uważam, że młodzi, niedoświadczeni ludzie, podejmujący pierwszą pracę, są pełni zapału i chęci do wyzwań zawodowych niż starsi pracownicy,którzy już wiele lat przepracowali w zawodzie i są wyraźnie nią znudzeni i zmęczeni.

Po zakończeniu szkolenia uczestnik:
Potrzebujesz więcej informacji?
Masz jakieś pytania?
Wyślij zgłoszenie a odpowiemy zanim się obejrzysz

Maritime Consulting Poland

Dariusz Kowalski

ul. Władysława Andersa 1/3

75 - 013 Koszalin

NIP: 669-199-92-21

PKO BP 28102027910000720202429165

tel. + 48 575 565 500

      + 48 604 189 994

biuro@doszkolimy.pl

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa,

tel.: 22 432 80 80, 432 71 25,

fax: 22 432 86 20

Regulamin

Polityka prywatności