„Prawdziwa wiedza to znajomość przyczyn. – Arystoteles”
Celem szkolenia
jest zdobycie wiedzy z zakresu kreowania i odpowiedniego dopasowania swojego
wizerunku co znacząco podnosi skuteczność sprzedaży, negocjacji. Celem
szkolenia jest również zdobycie wiedzy z zakresu zabiegów upiększających na
twarz i sztuki wizażu.
Podczas szkolenia uczestnik:
– nabędzie umiejętność biegłego posługiwania się kosmetykami do pielęgnacji twarzy i narzędziami wizażystki
– będzie potrafił profesjonalne wykonać różnego rodzaju makijaże i zabiegi kosmetyczne
Uczestnik
szkolenia po jego zakończeniu:
· potrafi określić kształt twarzy, typ skóry i budowę;
· zna zasadę pierwszego wrażenia
· potrafi wykorzystać wiedzę do zwiększenia skuteczności sprzedaży
· potrafi wykorzystać wizerunek jako narzędzie perswazji
· potrafi dopasować odpowiednią stylizację do odpowiedniej sytuacji
· potrafi wykorzystać zdobytą wiedzę do zwiększenia skuteczności w sprzedaży i negocjacjach
· zna zasady budowy wizerunku oraz skutecznych metod autoprezentacji
· zna zasady korygowania kształtu i elementów twarzy;
· zna preparaty kosmetyczne, narzędzia i przybory do wykonania określonych zabiegów upiększających twarz, szyję i dekolt;
· potrafi wykonać zabiegi upiększające twarzy, szyi i dekoltu zgodnie z potrzebami klienta;
· potrafi udzielać porad kosmetycznych innym
· poprawnie dobiera odpowiednie techniki i kosmetyki przy wykonywaniu makijażu
· potrafi wykonać makijaż „od A do Z”
1. Budowanie pierwszegowrażenia
2. Jak wykorzystać wizerunek osobisty w sprzedaży ?
3. „Jak cię widzą tak cię odbierają” odpowiednia autoprezentacja sposobem na skuteczność negocjacji.
4. Wpływ wizerunku osobistego na pewność siebie
5. Elementy komunikacji nie werbalnej
6. Elementy technik sprzedażowych/negocjacyjnych
7. Podnoszenie własnej wartości poprzez świadome budowanie wizerunku
8. Budowa i typ skóry
9. Kształty twarzy oraz mięśnie twarzy i ich znaczenie przy wykonywaniu demakijażu, makijażu i zabiegów kosmetycznych
10. Znaczenie i rodzaje produktów do demakijażu oraz jego prawidłowe wykonanie
11. Proces starzenia się skóry, czynniki przyśpieszające starzenie się skóry, pielęgnacja i działania antiaging
12. Substancje aktywne stosowane w kosmetyce i ich działanie
13. Peelingi i maski oraz prawidłowe ich wykonanie
14. Kwas hialuronowy – charakterystyka, znaczenie i zastosowanie w kosmetyce
15. Zabiegi z zakresu medycyny estetycznej – wypełniacze, botoks, nici – charakterystyka zabiegu, zastosowanie, wskazania, efekty
16. Makijaż dzienny/ odmładzający
17. Dobór odpowiednich kosmetyków do typu skóry i urody
18. Techniki konturowania twarzy , rozjaśnianie, rozświetlanie,
19. Korygowanie makijażem kształtu oczu (opadająca powieka ) i twarzy
20. – Klejenie rzęs (całościowych / kępek),
21. – Technika malowania brwi
22. – Techniki przedłużania trwałości makijażu
23. – Wykonanie makijażu
Od lat
współpracuje z Prestiż Magazyn Koszaliński. Pracuje przy sesjach zdjęciowych,
programach TV, koncertach oraz z klientkami indywidualnymi. Współpracuje z
regionalnymi mediami oraz firmami a także działa z marką Douglas.
Z wykształcenia
kosmetolog, wizażystka z 10-letnim doświadczeniem.
Swoją wiedzą
oraz doświadczeniem chętnie dzieli się podczas warsztatów zorganizowanych dla
grup oraz autorskiej szkoły makijażu przeznaczonej dla klientów indywidualnych.
Wykształcenie Absolwentka Wyższej Szkoły Zawodowej Pielęgnacji Zdrowia Urody w
Poznaniu.
Uczestnik szkoleń organizowanych przez Maritime Consulting Poland
może liczyć na refundację poniesionych kosztów, nawet do 95% ceny szkolenia – co to oznacza? Czy każdy uczestnik może liczyć na podobne wsparcie? Jak je uzyskać?
Odpowiedź na te pytania jest dość prosta – z refundacji kosztów szkolenia może skorzystać niemal każda osoba oraz przedsiębiorstwo z sektora Mikro, Małych i Średnich Przedsiębiorstw (w skrócie – MŚP). Fundusze przeznaczone na ten cel pochodzą ze środków Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, podległej Ministrowi Rozwoju – a jednym z głównych źródeł finansowania jest Europejski Fundusz Społeczny.
Przedsiębiorstwo pragnące skorzystać z refundacji musi należeć do sektora MMŚP. Kwestię tę reguluje ustawa z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo Przedsiębiorców:
Mikroprzedsiębiorca – przedsiębiorca, który w co najmniej jednym roku z dwóch ostatnich lat obrotowych spełniał łącznie następujące warunki:
a) zatrudniał średniorocznie mniej niż 10 pracowników;
b) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz z operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 2 milionów euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 2 milionów euro;
Mały przedsiębiorca – przedsiębiorca, który w co najmniej jednym roku z dwóch ostatnich lat obrotowych spełniał łącznie następujące warunki:
a) zatrudniał średniorocznie mniej niż 50 pracowników;
b) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz z operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 10 milionów euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 10 milionów euro – i który nie jest mikroprzedsiębiorcą;
Średni przedsiębiorca – przedsiębiorca, który w co najmniej jednym roku z dwóch ostatnich lat obrotowych spełniał łącznie następujące warunki:
a) zatrudniał średniorocznie mniej niż 250 pracowników;
b) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz z operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 50 milionów euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 43 milionów euro – i który nie jest mikroprzedsiębiorcą ani małym przedsiębiorcą;
OK, moje przedsiębiorstwo należy do sektora MŚP, chcę skierować pracowników na szkolenie z refundacją – jak wygląda ten proces?
Uzyskanie refundacji rozpoczyna się od wybrania interesującego Cię szkolenia z systemu Bazy Usług Rozwojowych oraz wysłania wniosku do Operatora Programu, właściwego dla danego województwa. Dla przykładu – jeśli Twoja firma zarejestrowana jest w województwie zachodniopomorskim, Operatorem może być Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Polska Fundacja Przedsiębiorczości lub Koszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A..
I… to w zasadzie wszystko!
Jeśli potrzebujesz pomocy zadzwoń? Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania, rozwiejemy wątpliwości i pomożemy Ci w poprawnym wypełnieniu wniosku!
+48 575 565 500
+48 603 101 595