REFUNDACJA SZKOLEŃ NAWET DO 80%!

Sprzedaż On-line

O szkoleniu

Warto Wiedzieć

Szczegóły

Szkolenia

 

 

rezerwuj

Celem usługi doradczej jest pomoc i wskazanie trendów w obszarze działających mechanizmów w
marketingu internetowym oraz znaczenie portali społecznościowych. Istotną rolą doradczą jest  poznanie narzędzi i źródeł wpływających na firmę poprzez swobodne, celowe i skuteczne poruszania się po internecie. Wiedza przekazana podczas usługi powinna naprowadzić i wyrobić w uczestnikach  świadomość poszukiwania praktycznych sposobów tworzenia strategii marketingi internetowego. 
Doradztwo ma polegać na sztuce rozpoznawania potrzeb klientów, po tworzenie wzajemnej
lojalności za pośrednictwem social media, a także da możliwość nauki praktycznego poruszania się w
wirtualnym świecie. Po ukończeniu usługi uczestnik będzie posiadał wiedzę w zakresie: analizy,
budżetowania strategi marketingowej i reklamowej na portalach społecznościowych, której zadaniem  będzie w okresie 6 miesięcy podniesienie przychodów rozpoznawalności firmy oraz jej zasięgu. Doradztwo dotyczy nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych dotyczących marketingu sieciowego, etapy jej tworzenia oraz techniki i możliwości jej efektywnego działania. Wskażemy podczas trwania usługi, jak skutecznie wykorzystywać Internet do celów  sprzedażowych, poprzez prawidłową komunikację w sieci. Doradzimy, jak firma powinna wyglądać w aplikacjach Facebook, Instagram, Twiitter, Linkedin i jaki ma to wpływa na budowaniu marki. Uczestnik  usługi nabędzie kompetencje społeczne i będzie posiadał odpowiednią wiedzę, która wpłynie na umiejętności samokształcenia, pozna jak ważne jest zdobywanie wiedzy i umiejętności w zakresu 
psychologicznych mechanizmów marketingu internetowego i prowadzenia firmy w sieci.
Celem usługi doradczej jest doprowadzenie do wzrostu skuteczności reklamy, wzrostu efektywności  wydatkowania z budżetu firmy na kampanie internetowe. oraz jej udział w podniesieniu poziomu 
dochodów w firmie o 15% w perspektywie 6 miesięcy. Usługa doradcza będzie realizowana poprzez  zapoznanie uczestników z nowymi narzędziami wspierającymi analizę potrzeb klienta oraz konkurencji na runku Polskim. Wskażemy, jak prawidłowo budować skuteczną kampanię marketingową w Social Mediach. Poznamy nowe możliwość dotarcia do niszowej grupy odbiorców, jakimi są osoby zainteresowane podnoszeniem kwalifikacji żeglarskich oraz motorowodnych. Usługa 
znacznie podniesie kompetencje pracowników w obszarze obsługi Social Mediów oraz FP oraz stron  www. 
Cel edukacyjny 
Cel biznesowy
16 miejsc

Mechanizmy oddziaływania
marketingu internetowego. Część I

4000,00 PLN

Szkolenie
Twój e-mail:
Uczestnik:
Imie Nazwisko
Numer Telefonu
Województwo
Uwagi
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!
Szkolenie
Twój email
Uczestnik
Imie Nawzwisko
Numer Telefonu
Województwo
Uwagi
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!
 Oświadczam, że zapoznałem się z "Warunkami uczestnictwa" >>> Zobacz Warunki uczestnictwa
Szczegółowe informacje o usłudze

Część I

 

1. Mocna pozycja marki firmy w internecie Facebook - dlaczego warto być na Facebook'u? Badź tam, gdzie są Twoi potencjalni klienci

2. Rozpoznanie i charakterystyka klienta oraz grupy odbiorców

3. Posty, które zainteresują klientów

4. Dokąd zmieżasz? Plan działania

5. Budżet na reklamę -jakie środki przeznaczych na efektywną reklamę?

6. Znaczenie postów -jaki wybrać, aby reklama była skuteczna?

7. Jakich błędów unikać przy tworzeniu postów?

 

Część II

 

1. Tworzenie stron internetowych w firmie

2. Trendy w mediach społecznościowych Szczegółowe informacje o usłudze

3. Algorytmy Facebook'a

4. Tworzenie grup i FP – czy to rozwiązanie dla każdej firmy?

5. Najważniejsze dane, zdjęcia profilowe oraz zdjęcia w tle

 

Część III

 

1. Jak powinien brzmieć i wyglądać prawidłowy post?

2. Inspiracje na skuteczne posty

3. Zaangażowanie klienta i feedback

4. Jak prowadzić fanpage?

5. Case study kampanii w social media

6. Harmonogram działania w sieci – budowanie kalendarza FP

 

Część IV

 

1. Cel do osiągnięcia i wskaźniki skutecznej reklamy

2. Cel - efekt

3. Bezpieczne w sieci, płatności, dane adresowe

4. Uruchomienie reklamy - istotna rola na FB Menedżera Reklam,

5. Budowanie skutecznej strategii marketingowej w Social Media

6. Użycie Messenger w działaniach promocyjnych i reklamowych

7. Ustawianie kampanii - budżet

8. Analiza efektów kampanii reklamowych.

Ramowy program usługi
Dostarczamy swoim klientom zawsze najlepsze usługi. 
Do swojej oferty rozwiązań  edukacyjnych włącza najnowocześniejsze i najbardziej efektywne oprogramowanie do 
nauki a mianowicie e-learning

Szkolenia realizowane w oparciu o to narzędzie jest kompilacją najnowocześniejszych  rozwiązań: 

 

  • e-learning 
  • wsparcie on-line + mobile
  • kurs metod łączonych 

 

Warto wiedzieć
Pracownicy strefy tzw. obsługi klienta
Grupa docelowa
Efekty usługi (produkty), efekty uczenia się/kształcenia
  • Umiejętności przedstawienia swoich oczekiwań drugiej stronie
  • Umiejętności wynegocjowania pożądanych warunków współpracy
  • Kompetencje zarządzania sytuacjami konfliktowymi w relacji z klientem i ze współpracownikami w zespole
  • Umiejętność zarządzania swoimi oraz drugiej strony podczas rozmowy emocjami
Po zakończeniu szkolenia uczestnik:
Potrzebujesz więcej informacji?
Masz jakieś pytania?
Wyślij zgłoszenie a odpowiemy zanim się obejrzysz

Maritime Consulting Poland

Dariusz Kowalski

ul. Władysława Andersa 1/3

75 - 013 Koszalin

NIP: 669-199-92-21

PKO BP 28102027910000720202429165

tel. + 48 575 565 500

      + 48 604 189 994

biuro@doszkolimy.pl

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa,

tel.: 22 432 80 80, 432 71 25,

fax: 22 432 86 20

Regulamin

Polityka prywatności