Szkolenie

REFUNDACJA SZKOLEŃ NAWET DO 80%!

O szkoleniu

Warto Wiedzieć

Szczegóły

 

 

Szkolenia

4000 PLN

Mechanizmy oddziaływania
marketingu internetowego. Część I.
B. Chrobrego 32 76-032 Mielno, 
woj. zachodniopomorskie 

Sala szkoleniowa na przystani żeglarskiej "Papaj" 
16H
3
15.06.2020 - 16.06.2020

kup teraz

Termin:
Ilość dni :
Lokalizacja:
Liczba godzin szkolenia:
 Oświadczam, że zapoznałem się z "Warunkami uczestnictwa" >>> Zobacz Warunki uczestnictwa
Cel edukacyjny
Celem usługi doradczej jest pomoc i wskazanie trendów w obszarze działających mechanizmów w
marketingu internetowym oraz znaczenie portali społecznościowych. Istotną rolą doradczą jest  poznanie narzędzi i źródeł wpływających na firmę poprzez swobodne, celowe i skuteczne poruszania się po internecie. Wiedza przekazana podczas usługi powinna naprowadzić i wyrobić w uczestnikach 
świadomość poszukiwania praktycznych sposobów tworzenia strategii marketingi internetowego. Doradztwo ma polegać na sztuce rozpoznawania potrzeb klientów, po tworzenie wzajemnej 
lojalności za pośrednictwem social media, a także da możliwość nauki praktycznego poruszania się w
wirtualnym świecie. Po ukończeniu usługi uczestnik będzie posiadał wiedzę w zakresie: analizy, budżetowania strategi marketingowej i reklamowej na portalach społecznościowych, której zadaniem będzie w okresie 6 miesięcy podniesienie przychodów rozpoznawalności firmy oraz jej zasięgu. 
Doradztwo dotyczy nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych dotyczących
marketingu sieciowego, etapy jej tworzenia oraz techniki i możliwości jej efektywnego działania.
Wskażemy podczas trwania usługi, jak skutecznie wykorzystywać Internet do celów  sprzedażowych,poprzez prawidłową komunikację w sieci. Doradzimy, jak firma powinna wyglądać w aplikacjach Facebook, Instagram, Twiitter, Linkedin i jaki ma to wpływa na budowaniu marki. Uczestnik 
usługi nabędzie kompetencje społeczne i będzie posiadał odpowiednią wiedzę, która wpłynie na
umiejętności samokształcenia, pozna jak ważne jest zdobywanie wiedzy i umiejętności w zakresu
psychologicznych mechanizmów marketingu internetowego i prowadzenia firmy w sieci.
Celem usługi doradczej jest doprowadzenie do wzrostu skuteczności reklamy, wzrostu efektywności
wydatkowania z budżetu firmy na kampanie internetowe. oraz jej udział w podniesieniu poziomu
dochodów w firmie o 15% w perspektywie 6 miesięcy. Usługa doradcza będzie realizowana poprzez  zapoznanie uczestników z nowymi narzędziami wspierającymi analizę potrzeb klienta oraz konkurencji na runku Polskim. Wskażemy, jak prawidłowo budować skuteczną kampanię marketingową w Social Mediach. Poznamy nowe możliwość dotarcia do niszowej grupy odbiorców, 
jakimi są osoby zainteresowane podnoszeniem kwalifikacji żeglarskich oraz motorowodnych. Usługa
znacznie podniesie kompetencje pracowników w obszarze obsługi Social Mediów oraz FP oraz stron
www.
Cel biznesowy
Szczegóły
Osoba prowadząca szkolenie
Harmonogram

Ramowy program usługi

 

Część I

 

1. Mocna pozycja marki firmy w internecie

Facebook - dlaczego warto być na Facebook'u?

Badź tam, gdzie są Twoi potencjalni klienci

2. Rozpoznanie i charakterystyka klienta oraz grupy odbiorców

3. Posty, które zainteresują klientów

4. Dokąd zmieżasz? Plan działania

5. Budżet na reklamę -jakie środki przeznaczych na efektywną reklamę?

6. Znaczenie postów -jaki wybrać, aby reklama była skuteczna?

7. Jakich błędów unikać przy tworzeniu postów?

 

Część II

 

1. Tworzenie stron internetowych w firmie

2. Trendy w mediach społecznościowych Szczegółowe informacje o usłudze

3. Algorytmy Facebook'a

4. Tworzenie grup i FP – czy to rozwiązanie dla każdej firmy?

5. Najważniejsze dane, zdjęcia profilowe oraz zdjęcia w tle

 

Część III

 

1. Jak powinien brzmieć i wyglądać prawidłowy post?

2. Inspiracje na skuteczne posty

3. Zaangażowanie klienta i feedback

4. Jak prowadzić fanpage?

5. Case study kampanii w social media

6. Harmonogram działnia w sieci – budowanie kalendarza FP

 

Część IV

 

1. Cel do osiągniecia i wskaźniki skutecznej reklamy

2. Cel - efekt

3. Bezpieczne w sieci, płatności, dane adresowe

4. Uruchomienie reklamy - istotna rola na FB Menedżera Reklam,

5. Budowanie skutecznej strategii marketingowej w Social Media

6. Użycie Messenger w działaniach promocyjnych i reklamowych

7. Ustawianie kampanii - budżet

8. Analiza efektów kampani reklamowych.

 

Szkolenie odbywać się będzie na platformie ZOOM
Do odbycia szkolenia niezbedny będzie dostęp do internetu oraz urządzenie techniczne pozwalające na prowadzenie
wideorozmowy.

MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE: - Procesor 2-rdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany 4-rdzeniowy) - 2GB pamięci RAM(zalecane 4GB) - System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja) -Przeglądarka internetowa Google Chrome (zalecana), Mozilla Firefox lub Safari (zaktualizowane do najnowszej wersji) - Stałe łącze
internetowe o prędkości 1,5 Mbps (zalecane 2,5 Mbps z obrazem w jakości HD) - Kamera, mikrofon i głośniki lub słuchawki (aplikacja ZOOM współpracuje z wszystkimi wbudowanymi w laptopy kamerami) Nie jest wymagana instalacja płatnego oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć szkolenia. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny
link wysłany mailem do uczestnika przed szkoleniem oraz wpisanie imienia i nazwiska oraz adresu email w oknie logowania.
Ważność linku - do zakończenia szkolenia wg. harmonogramu szkolenia.
Warto wiedzieć
Opis warunków uczestnictwa
Opis warunków uczestnictwa

Posiadanie komutera przenośnego - laptop, tablet.

Posiadanie dostepu do internetu - wi - fi

Efekty usługi (produkty), efekty uczenia się/kształcenia

Przeprowadzona usługa pozwoli firmie, jej pracownikom wraz stworzyć skuteczną kampanię reklamową, utworzą i zaplanują harmonogram działań marketingowych w firmie, poprawią lub stworzą zupełnie nową stronę internetową, Ponadto uczestnicy usługi doradczej zdobędzie samodzielnie efekty edukacyjne: W zakresie nowej poszerzonej wiedzy uczestnik doradztwa nabędzie wiedzę w zakresie stworzenia efektywnej strony www. FP oraz poprawi relacje z odbiorcami oferty przedsiębiorstwa. W zakresie umiejętności uczestnik doradztwa nauczy się, jak prawodłowo zaplanować kampanię reklamową z biorąc pod uwagę celowość, odbiorcę oraz budżet. Zdobędzie wiedzę i umiejętności prawidłowego tworzenia strategii marki firmy w odbierze za pośrednictwem social media. W zakresie kompetencji społecznych uczestnik doradztwa nabędzie pewności swoich umiejętności i wiedzy oraz udoskonali swoje kompetencje w zakresie budowania skutecznego odbioru firmy i ludzi, którzy ją tworzą w otoczeniu przedsiębiorstwa.

Maritime Consulting Poland

Dariusz Kowalski

ul. Władysława Andersa 1/3

75 - 013 Koszalin

NIP: 669-199-92-21

PKO BP 28102027910000720202429165

tel. + 48 575 565 500

      + 48 604 189 994

biuro@doszkolimy.pl

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa,

tel.: 22 432 80 80, 432 71 25,

fax: 22 432 86 20

Regulamin

Polityka prywatności