Szkolenie

REFUNDACJA SZKOLEŃ NAWET DO 80%!

O szkoleniu

Warto Wiedzieć

Szczegóły

 

 

Szkolenia

2900 PLN

Emocje w praktyce. Rozsądek w dobie kryzysu. Pracownik i nowe narzędzia komunikacji. Jak być szczęśliwym i skutecznym w biznesie (i w życiu)
Platforma ZOOM
18H
3
05.06.2020 - 07.06.2020

kup teraz

Termin:
Ilość dni :
Miejsce:
Liczba godzin szkolenia:
 Oświadczam, że zapoznałem się z "Warunkami uczestnictwa" >>> Zobacz Warunki uczestnictwa
Cel edukacyjny
Uczestnicy tego warsztatu sprawdzą jak dają sobie radę w coraz bardziej wymagającym środowisku komunikacyjnym, rozwiną
kompetencje z zakresu interakcji, aby wykorzystać, uwypuklić zmaksymalizować wrodzone umiejętności do motywowania,
zarządzania i realizowania celów; odkryją najważniejsze strony skutecznej komunikacji pod presją ograniczonej liczby narzędzi i  zmienionych warunków funkcjonowania biznesowego, zbudują fundament do wzbogacania relacji z innymi, rozpoznają również ich szerszy kontekst i głębszy sens aby komunikować się w efektywniejszy sposób
Celem szkolenia jest poznanie narzędzi komunikowania się, komunikacji tak w zespole wieloosobowym, jak i z klientem.
Uwzględnione zostaną także techniki interpersonalne potrzebne także do budowania i utrzymywania relacji także
poza biznesowych, zwłaszcza z najbliższymi. Ma to szczególne znaczenie w dobie kryzysu, kiedy to wszelkie możliwe narzędzia  zostały w drastyczny sposób ograniczone, jak również doszło do diametralnych zmian w otoczeniu biznesowym. Stąd szkolenie szczególnie nastawione jest na skuteczną, wydajną komunikację przy zastosowaniu „niebezpośrednich” narzędzi – internetu, transmisji online, w których nadal jednak wymagana jest wiedza z zakresu technik wpływu, zdobywania i utrzymywania klienta, relacji z pracownikiem, budowania zaufania, wymiany informacji na poziomach: Pracownik-pracownik, pracownik-szef, pracownik-klient, firma-klient. Wiedza ta tym bardziej musi być ugruntowana, choćby z tego względu, iż ograniczone zostały możliwości stosowania niewerbalnych technik komunikacyjnych. 
Cel biznesowy
Szczegóły
Osoba prowadząca szkolenie
Harmonogram

Szkolenie odbywać się będzie na platformie ZOOM

 

Do odbycia szkolenia niezbędny będzie dostęp do internetu oraz urządzenie techniczne pozwalające na
prowadzenie wideo rozmowy. Wymagania systemowe:
-W warto wiedzieć
 
• 18 godz. szkolenia w czasie rzeczywistym
• bezpośredni kontakt z wykładowcą- wizualny, dźwiękowy, korespondencyjny (czat)
• możliwość uczestnictwa za pośrednictwem komputera, laptopa, smartfonu
• współdzielenie ekranu
• zadawanie pytań w czasie rzeczywistym

 

Szkolenie odbywać się będzie na platformie ZOOM
Do odbycia szkolenia niezbedny będzie dostęp do internetu oraz urządzenie techniczne pozwalające na prowadzenie
wideorozmowy.

MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE: - Procesor 2-rdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany 4-rdzeniowy) - 2GB pamięci RAM(zalecane 4GB) - System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja) -Przeglądarka internetowa Google Chrome (zalecana), Mozilla Firefox lub Safari (zaktualizowane do najnowszej wersji) - Stałe łącze
internetowe o prędkości 1,5 Mbps (zalecane 2,5 Mbps z obrazem w jakości HD) - Kamera, mikrofon i głośniki lub słuchawki (aplikacja ZOOM współpracuje z wszystkimi wbudowanymi w laptopy kamerami) Nie jest wymagana instalacja płatnego oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć szkolenia. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny
link wysłany mailem do uczestnika przed szkoleniem oraz wpisanie imienia i nazwiska oraz adresu email w oknie logowania.
Ważność linku - do zakończenia szkolenia wg. harmonogramu szkolenia.
Warto wiedzieć
Opis warunków uczestnictwa
Materiały dydaktyczne
Prezentacja multimedialna w wersji elektronicznej
Szkolenie będzie rejestrowane / nagrywane w celu umożliwienia monitoringu i kontroli przez instytucję nadzorującą realizację
usług z dofinansowaniem.
Uczestnicy otrzymają dostęp do nagrania szkolenia po jego realizacji, na okres 6 miesięcy w celu utrwalania efektów uczenia  się. 
Efekty usługi (produkty), efekty uczenia się/kształcenia
  • Uczestnicy poszerzą swoją wiedzę i zrozumienie w zakresie skutecznego komunikowania się w życiu osobistym i zawodowym, ze szczególnym uwzględnieniem nowych warunków otoczenia biznesowego
  • rozwiniemy umiejętności z zakresu komunikacji biznesowej, międzyludzkiej
  • Uczestnicy posiądą wiedzę nt. nowych narzędzi komunikowania się, w których ograniczona jest rola kontaktu bezpośredniego, już sama forma szkolenia – online narzuci pewne formy i przybliży wydajniej ideę komunikacji „niebezpośredniej”
  • Uczestnicy lepiej zrozumieją zasady poprawnego zdefiniowania swoich oczekiwań i rozumienia oczekiwań innych, co pozwoli na zbudowanie lepszych relacji z innymi, poczynając od partnerów biznesowych po klientów

Maritime Consulting Poland

Dariusz Kowalski

ul. Władysława Andersa 1/3

75 - 013 Koszalin

NIP: 669-199-92-21

PKO BP 28102027910000720202429165

tel. + 48 575 565 500

      + 48 604 189 994

biuro@doszkolimy.pl

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa,

tel.: 22 432 80 80, 432 71 25,

fax: 22 432 86 20

Regulamin

Polityka prywatności